26 Eylül 2011 Pazartesi

gezmeler tozmalar

bir ayı geçmiş ben bloğuma uğrayıp iki satır bişeyler karalamamışım...ramazan, bayram, fındık, kısa bir İstanbul ziyareti derken blog sessizliğe bürünmüş. eş dost kimsede çalmamış kapısını, örümcek bağlamış nerdeyse:))) ah benim vefasız dostlarım alacağınız olsun! yazıyorum buraya intikamım acı olacaktır!!! :))

buraya bişeyler yazamamış olsamda  tasarladığım, fotolarını hazırladığım kurabiye börek vs tariflerim var ama...tabi selamsız sabahsız dostlara bunların fotosunu paylaşıp gerçeğini tattırmayacağım(gördünüz mü intikamı?! ) hatta yemek bloglarının vazgeçilmezi bi sofram bile var:))) İstanbul'dan döneceğim gün kahvaltıya misafir gelmesi ve bu yıl için bahçede bir daha kahvaltı yapma fırsatını yakalayamayacağım için ablamla hazırladığımız sofrayı kaçırmayayım dedim ve kaptım fotoğraf makinasını...acemilikten olsa gerek sofra da peçete, çay vs eksikler var iken fotoğraf çekmişim artık oda nazar boncuğu olsun:))

unutmadan İstanbul'dan dönmeden ufak bi kazada atlattık ablayla...ablanın kullandığı arabaya motosiklet çarptı...önce sarsıntı ve ses akabinde havalanan 2 kişi ve en son yerdeler...hafif yaralanma ve maddi hasarlı bir kazaydı çok şükür. Rabbim daha kötüsünden esirgesin fekat çok anlık yaşıyoruz onu fark ettim. her an herşey olabilir...neysee efendim lafı çok uzun tutmadan yeni, yepisyeni tariflerde buluşmak üzere hoşçakalın diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder